Dailog My Family

Assalamualaikum dan salam Sejahtera . Pa jak la ! -___-
 Dailog satu


Pagi tek . Mak marah sebab Adek saya [ achik ] bangun ahe . Tiap tiap pagi nya bangun tengah hari . Gerak 5 kali baruk bangun . Mak balit dari pasa pun nya maseh lom bangun . 

Mak : Achik tok , nang bangun ahe ajak . Tido apa gila ilak pia ? * dgn mrh nyerrr
Bapak : Knk achik ya ? Bangun pagi ahe , ptg klk tido agik . Ila jak jrg kedak ya

dgn sora kecik aku nympok :
Aku :  like mother like daughter [ aku mksudkan kat sitok ialah adek aku dgn mak . mak aku gila tido juak ]
Bapak : apa la ?
Aku : Like mother like daughter .
Bapak : aok . nang jak. Kau like father like daughter .

Mak kat sia , menahan geram . LALALALALA


Dailog Duak


Izzat : Ktk maok tauk sik ?
Aku : apa ? pdh jak .


5 minute text sik direply , call sik angkat . Duhal nya tido .

Aku sent mses - nakya mok ktk pdh tek . and bla bla bla

Keesokkan harinya ,

Izzat : alu tergantong ajak ayat kmk mlm tdik . Ktk mok tauk sik ?
aku : padah jak sia .[  excited ku mok dga ]
Izzat : Lepask kmk gunting rmbut ria , kawan kamek muji macam2 jak . Bngga aiehh
Aku : -___- [ mati mati aku mike bnda lain ]


Dailog tiga 

Mak : Bapak ******************* ninggal tadik .
Achik : Sapa ninggal , mak ? laki ka ompuan ?
Mak : Bapak ********* ompuan . Mak ***************** laki
Aku : -____-' bodoh punya adek . [ udh mak mdh BAPAK ************** COMFORM LA LAKI ]


Sorry , dailog sik best . Boring ba , sikda benda mok di update. Pastok update Benda lain okkkkk
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment