Hati aku nak ......

Assalamualaikum .

Girl ? Lady ? Women ? Wife ?

Dah namanya ompuan , nya akan mempunyai hati yang rapuh . Like me . Susah sekali mok teguh . Even Ompuan hati nya lembut , tapi actually , nya ada kekuatan nya sendirik. Sekasa kasa gine pun ompuan ya nya maseh mempunyai hati lembut . Trust me .

Tapi ompuan macam aku and org nok lain yang sama nasib dgn aku , HURT /  CRY benda biasa . Nothing ! right ? Aku ehh , udah biasa mena aku dgn benda ya . Nggis sebab dipermainkan ada . aku selalu korbankan macam demi orang aku sayang , tapi malang sekali , aku sik dihargai . Should them do that ?

Memang , memang sidak sik mintak pun aku korban kan macam macam untuk sidak , tapi , aku perlu korbankan semua ya . Mun aku sik korbankan , sapa gik mok korban . Aku snggup nahan sakit ati demi orang yang aku sayang . Sanggup sebab aku sikmok sidak terluka dgn kata kata berbisa aku . Once aku bebunyi , berangat + spicy word aku . bena bena pedas .


Aku tok , lepas molah kesalahan dengan orang , pande kesian baru dgn orang ya . Pasya nggis . Pakah ? Pelik nak . Mun aku marah dgn parent aku , Sik aku menjawap . Ilek cool down . Then , ada la aek mata kua . Dgn gerek salu juak pia . Kadang aek mata betakung kat mata jak sebab aku nahan ego sikmok lepaskan aek mata ya .

p/s : Orang yang aku sayang ya mean , family , gerek and friend ,

Kadang-kadang aku korbankan masa demi sidak . WEEEYYY , Sanggup aku ketepikan benda yang pnting lam idup aku demi melayan sidak . Elek kejap sik makan , demi sidak . Aku madah pitok , bukan mksud aku mintak simpati . Aku cuma share apa nok lam ati aku . Kadang kadang , time nak makan , sidak perlukan aku , sure aku agak . Sure aku layan . But , penah ka sidak molah kat aku gia ?

Kenak tipu ? Kenak anok macam macam ? kenak sumpah ? kenak sinde ? HUH ! perkara biasa . terlalu biasa . Macam benda ya udah sikda connect agik kat ati aku . Mungkin ya jalan hidup aku dari kecik sampe tua kali . Salu jak mengalah .

Sik semua kebaikan kita dibalas dgn kebaikan nak . Sik semua orang yang kita sayang , sayang dgn kita juak nak . Yalah tek , Kita cuma insan biasa . Nothing ! Cuma kita denga dari mulut sidak jak yang sidak sayang kita , But , who can show the true heart ? Ada sapa sapa boleh tunjuk ?

Yeahhh , this is my heart . Did you see your name ? I love you so muchhh . Looookk ! Your name stay here . Your name grow up here . Can ? ADA ? ADA SIK ORANG BOLEH AMBIK HATI NYA AND SHOW IT !!! CAN YOU DO IT ! Sik nak ? Sebab sikla manusia selalu kenak tipu (':

Kenak ohh susah ilak orang mok jaga ati kita sepenuhnya as we care them .Kenak ohhh ? 

Tapi sikpa la . Sikda papa mampu kita polah mun sal hati tok right ? Hati sik dapat dipksa . Nang sikkan dapat . 

Reader , You should know , Kehidupan kita umpama roda . Kadang2 kita di atas , kadang kita dibawah . Mun dimasa kita dibawah , Dont cry , Next time anda akan berada di atas . Tapi ingat , Bila udah di atas , jangan angkuh kerana kita sikkan berada berada di atas selamanya lainkan Roda yang sik bgerak =..=


Jaga hati kedirik dlok sebelum anda menjaga hati orang lain (:


-the end -

Keangolan
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment