Kesedehan 25 January 2012

Assalamualaikum

Aiehh , mun aku sik ngga tarikh tek , sik aku tauk kohh . One month udah kamek izzat Bergerek ^___^ Thank Allah .

Kae sebab aku jeles . Biasala aku tok . Ehhhh , mestila aku jeles .

Ceredit mena mulut aku otp dgn Izzat tadik menegakkan kebenaran aku . Ne aku mok kalah . Tapi , aku heran sigek jak . Sigek jak . Kenak mulut aku sik lancang mok nyumpahnya malam tadik ohh . Salunya , aku akan nyumpah gerek aku ba mun nya polah aku mena mena pangai . Aiehh , pa kes dgn Izzat sik ? Heran aku . Bila masa aku jadi budak baik ? Salunya , Mun gerek ajak aku break mesti terus aku tutup tepon , Buang num nya , unfriend kan nya .


Kenak dgn Izzat sik ? Phal aku sik kempang ati ba . Phal ohhh ?

Bia jak question mark ya . hehehe

First ya , aku mdh aku mok dctive fb sebab ada bnda nyuroh aku jeles kat fb ya . pasya , mek 2 alu sikda text sampe ke mlm . aku tetunggu tunggu nya pun text , sigek pun xda . Bila mlm ya aku call nya  . Nya upa sikda mood nak melayan . Yalah molah aku sakit hati . Kejap jak aku call nya . 5 minute jak aku rasa .

Aku call nya sebab nya ada online , tapi kenak sik text aku . Online maok , text aku sikmok .
Pasya , mok view nya pun Acc , sik dapat ! PAGE NOT FOUND !!! izzat block aku ? Sik guna bena ehhh!

Marah mena aku aiehh . Terus aku sent mses dgn nya . Nnyak phal block aku .
Nya alu reply , mengarut terus . Nya mdh nya salu sakitkan ati aku . And bla bla bla . And last sekalinya mdh , I hope ktk dgn family ktk happy jak . Jangan heran mun org yang pling ktk sayang sikda disisi ktk gik . Jodoh ditgn tuhan. <--- Pa mksud ya ? 


Nggis terus aku . Aiehh , Nang congek aku tok .  tnggisan aku si brenti langsung . Nerais indh .
Aku : So , break la tok ? HUH ! mcm sial dh . <--- aku bkn nyumph nya .
Izzat : Memang <-- gia jak nya eply
Aku : antap ehh kitak ada org lain . tok duhal perangey sweetbunny kmk .!
Izzat :sekpa2 . Walau mcm2 , gne2 ktk mdh kmk . kmk redha . Tuhan tauk segalanya .
Aku : Ktk ! x tauk gik ehh . Ya Allah . Manusia ne gik tok . elek ila . Ila . elek hahahahahaha<-- frust aku ya
Izzat : Dh cukup .
Aku : Cukup . Makseh makseh ,. Sama la kitak dgn Sam . leave me without reason . Makseh zat .
Izzat : Dah agak dh . Mesti ya alasan ktk . Mulut mdh manis ( jaoh beza dri sam ) Makseh untuk segalanya (:
Aku : HAHAHAHA . udh ktk tinggal kmk pitok , sama la ktk dgn sam . Dlok mek mdh ktk beza sebab ktk layan kmk bagus . The best thing , janji ktk !
Izzat : K
Aku : Pa K arh ? adohh ehh , kau Izzat . Sik kmpang na kmk nak nyumpah ktk . mun org lain tek udah makan sumpah dh .
Izzat : Sumpah la . kmk redha .

Terus aku call nya . mls aku main mses mses tok . CUAK !

Yalah mek 2 kaka . aku nang nggis . Izzat nnyak , [ ktk nggis ka ] aku jwp sikda . hakikat , nang terok mena aku nggis , Sebelas ringgit kredit aku mlm tdik . abis gia jak . Dgn silent mouth aku gik , alu terbuang gia jak kredit ya . Udh last2 ya baruk mek kaka series . Masa mula2 otp ya mood aku lom stabil .

Aku : Ktk sayang kamek ?
Izzat : Ktk sayang kamek ?
Aku : Sikpelu nnyak benda ya . Kamek nnyk ktk .
Izzat : * diam jak nya . And then , Okey , kmk dh mdh nak , kmk syg ktk . Nang bena2 syg . sush mok kmk explain . Salu kmk mdh kat mses nak . Sush mok kmk explain gine syg kmk dgn ktk .
Aku : ohh . So ? mun syg , pahal molah pitok . aiehh . hahahaha
Izzat : Ktk sayang kmk ? *lembut sora nya
Aku : * diam ajak . 

and bla bla bla . Nang bnyk ilak mengarut aku mlm tdik . Kejap kaka tetak . Sik lucu pun tetak juak sebab mood sik stabil . Dhya kaka kedak org sikda problem kmk duak . Udh mkn ? Udh mndik ? Sempat juak cerita sal anak buah . - paloi ba upa mek -

Izzat : Ktk ingat kmk block ktk ka ? hahaha . nggeh . Neda
Aku : Aokla . Ingat ktk block kmk . ahahahhahaha
Izzat : Neda . Kmk dctive ba .
Aku : on kan balit .
Izzat : mls ehh .
Aku : kmk mok dctive juak . klmj fb ya . mls mek gik . sikda guna gik dh . lupakkan kmk k . sikda guna kmk tok .
Izzat : mun kmk mdh beguna . gine ?
Aku : hahahahaha . slh denga la kmk . 

Last minute ya baruk ada jiwang sikit .

alu ada iloveyou . iloveyou iloveyou . Lom settle gik mek 2 senanya .

Izzat : Dga lagu ya * a thousand year 
Aku : HAHAHAHAHA . klmj . Sweet word ka rubbish word ?
Izzat : Ada mksud nok ktk pdh ya . kmk sikmok jadi miak sampah ya
.Aku : Mun udh ktk molah kmk pitok , Sama la ya . Sampah . ahahahahaha <-- kmpng ati aku . hahaha . 
Izzat : Sikda .Kmk sikmok jadi cam nya ,. 

Miak sampah mean , SAM . SAM ya ex aku . Aku tambh namanya dgn word PAH ujong ya . Kreatif nak . mek 2 izzat bagik nama ya kat nya . HAHAHAHAH . 

  • Aku : ktk , kmk doa ktk temu org lebih bgs dri kmk . * sebak hati
  •  
  •  Izzat : ehhh , Sikkan . Malas mek gik .
  •  
  • Aku : hahahaha . sewel ktk ya .Asa mok tikam mek tpon tok . hahaha
  •  
  • Izzat : tikam kat muka kmk .
  •  
  • Aku : malasss ku . kesian dgn ktk . Sikda ompuan mok gik klk mun muka jaik.
  •  
  • Izzat : Biala . Kmk mok dri hati , bukn dri muka .Aku : aok2 . na a na a .


pasya , alu ngarut benda lain gik . Kaka sal kwn indh . kaka sal fb . Nang upa nothing happen .Kaka sal raya indh . Raya kelak mok bla bla bla bla .

Izzat : Ktk , ktk sayang kmk ?
Aku : Sure .
Izzat : *diam ..
Aku : Ktk syg kmk ?
Izzat : Sure . Of couse sayang .
Aku : kmk sik slh denga ka ? Kmk syg ktk ka ?
Izzat : * diam . sebab nya blur . ktk , kmk syg ktk mena mena . syg ilak2 . Mok return ?
Aku : APA ? IKAN ?
Izzat : Retunnnn
Aku : Ikan ? apa pdh ktk tok ? x jelas .
Izzat : RETURNNNNNN .
Aku : ohhh , return . AIEHHHH , sik slh denga ka kmk . Masyallah . hahahahahaha
Izzat : Be serious please .  Aiehh , kmk tauk kmk mungkir janji .
Aku : OKey2 , serious la tok . So ,?
Izzat : Return mok ?
Aku : hahahahahahahahaha . Okey .okey , TAPI , iboh ulang benda ya gik . Kmk sygg ktk aiehh
Izzat : Alhamdullilah . Sikda ulang gik ba . Kmk syg ktk juak . Tadik kmk mrh ilak ba . Iloveyou Ila.


And bla bla bla bla . Simple jak kisah mek 2 kae . Thank Allah . Syukur ilak ilak aku sebab nya still mine . Sik tauk ku ehh gine mok explain . Nang curah curah aek mata aku mlm tdik . Sampe sebat idong bak nngis . mena mena frust aku .


Nang pelek aku mlm tdik . NERAIS NERAIS indh . Tetak tetak . Nang upa org mati laki aku mlm tdik.


And , Makseh mena mena to him sebab menyayangi aku sepenuhnya as i love him . (': Jodoh ditgn tuhan , Andaikata , nya bukan untuk aku , aku redha . Tapi biarla aku merasa bhgia sama dgn nya time tok . Tok bukan doa aku , tapi aku cuma pdh awal2 . 


Aku ingin sama dengan nya sampe ujong hayat aku . aku nang harap nya jodoh aku . tapi aku manusia biasa , cuma mmpu merancang tapi semua aku rancang tuhan yang tentukan (': 


Kebhgiaan sementara dah cukup buat aku senyum lebar .Andaikata klk harus aku tempuh disaat perpisahan kmk duak aku harap nya temu org yang lebeh bgs dari aku . 


Aku doa mena2 nya jodoh aku . Allah , please hear my pray . I want him as my husband dunia akhirat (':


Harap pastok sikkan tok belaku gik . Harap harap mek 2 happy2 jak . (':


- the end-
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment