Izzat izzat izzat

Assalamualaikum 

Shiiahhh , Izzat madah aek mata nya kua setitis lepas bc blog aku part aku madah aku bc inbox ny dgn ex nya dolok  . 

[ setitis ajak ]Eeeee , pahal ka ? Sikda pun sedeh ya ba . Sebenarnya , aku sik suka org laki nggis . lebeh lebeh agik berkaitan dgn aku sebab Ego mu terhapus Jika kamu menanggis .  Tauk hau sayang , pas aku baca text hau tek , nggis aku . 

HAHA - Mesti tkrang mdh aku congek . Nang jak . Nggis bukan sebab HURT  , tapi touching jak ba . Nggis sebab terharu .  Word paling polah aku touching tek , [ kmk xmok syg salu bsdeh diam diam . biar di terus trg dgn kmk . kmk xmok hati syg makin lmak mkin pahit jdinya . kmk mok yg mnis sygg ] . Ko ada ? hihihihi .I love your smile , i love your vibe , but that not why i love you . I love you style , tapi ya bukan salah satu sebab i love you . Iloveyou sebab i know your heart is true . i love you 5 more than girl before . 

The end >.<

♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment