New year (:

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

First of all , Aku tek sakit ati tam parent aku . tgh bbq alu spoil mood . knk nya sik ? adaka patut salah adek aku , aku gik kenak . benda pia betemu dgn perange aku . pa gik . Nang alu MANAS la aku . Nak ngadu dgn izzat tapi izzat gik busy . Tadik nya practise . Pasya aku bagik nya ilek . Pasya , xtauk gik ne nya . Mybe nya tgh perfome kinek . Goodluck for him . Thumb up (Y) .

Aku nak, a little bit kecik ati . tapi aku buang ya kinek kinek sebab For

Jap , mak nggah suroh makan .

5 minute time makan , alu Izzat sent mses suroh call. Paduhal , nya sikda krdit patut la sik sent mses. Okey , sambung balit nak tadik. For ? haha - Actually mcm tok , Tadik nak , tengah taip alu terhenti rah 'FOR' ya sebab parent nggah ajak Makan ayam , ikan , roti canai . Pa gik tek ohh , Lupak dhh.  tgh mkn tek nak , ada dlm 5 minute pia , alu izzat sent mses suroh call and bla bla bla.

Now , sambung balit . For what ? For him la. Aku buang semua perange kuat marah , kuat merajuk , kuat jeles and another sifat negatif aku for him. Aku sikmok khilangan org yang aku syg agik . Sikmok ba nya rasa sakit ati . Sikmok nya rasa boring gerek dengan aku ba . I HIM SO MUCHH .

Mun di ekot ekotkan ati , nang aku rasa cam sik kenak duli , rasa sik dipenting . Tapi , Mun dipike agik , nya dancer , mestila ny busy . Ny mesti need more time to practise , to rilex , to relest tension . Mun aku marah dgn nya , majuk dgn nya , nak ka makin kusut palak nya . kesian la nak. And that why , aku sikmok halang nya. Mok kebahgiaan mesti berkorban even YOUR HEART IS HURT ! . bulak ba mun aku madah aku lansong sik HURT ngga izzat pia. Nang ngenjen mena mun aku MADAH SIK !

Sedangkan friend request izzat gik penoh dgn muka ompuan . Mun nya makin famous makin banyak la ompuan mok rapat dgn nya . Gik kinek dah melobo .

I must strong right . lalalalala .

Siklamak gik NEW YEARRRR EHHH



Soooooo , HAPPY NEW YEAR . I LOVE MY MUM , MY DAD , MY IZZAT ,  MY BRO , MY FIRST LIL SIS , MY LAST LIL SIS , MY FIRST NIECE , MY SISTER IN-LAW , MY FRIEND and EVERYTHING I HAVE !!!

learn to be good than before ok . Sapa sapa nok sedeh ya , iboh diduli rasa ati ya ba. Bak jak relek . Bak senyum sorang sorang , pasya lagu puas puas . HAHA . New year kan . You must happy sambut benda baru dalam hidup takrang ok. Mun dah tkrang molah muka jaik masa Saat saat akhir 2011 , kelak 2011 sumpah takrang baruk tauk ,. haha - kisah dongeng ba.

Be cool .Iboh di gago dgn problem ya ok . Sabar jak sia. Pegi ambik wuduk nun mun asa sik dapat saba. Pasya tido terus ka . (:



List of my wish

  • mok jadi more good than before.
haha - sigek jak. Sebab takut kelak sik mampu . Tiap tiap taun aku pake Wish ya sebab , mun ku padah aku mok pake tudung , kelak sik terlaksa gine ? pa guna !!! bagus ku padah pia . 


hahahahahhahahahahahahahhahahahahahahaha



HAPPY NEW YEAR ALL !!!!



Be nice to me , 2012.

♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment