One more story For today


Nampak sik ? Mun sik nampak pdh k . So , nya post benda ya tadik . Izzat salu mdh , aku salu polah nya senyum ^____^ Nya pun salu polah aku senyum . Bukan nya senyum ajak , tetak sekali . Honestly , aku bahagia dengan nya . Nang bahagia mena mena aiehh , Sikda ku ngenjen ba . Nang udah kenyataan .

Thank Izzat , iloveyousomuch . Ktk nang berbeza dri ex ex kamek dolok . And for the first time , orang polah status kedak ya untuk kmk . Sebelum tok nang ada sidak tag . just give some Love and so on but bukan macam yang ktk bagik . Makseh bebena my lovely bunny .

tauk sik phal Izzat tok berbeza ? Sebab nya caring abiss . Sik kedak Ex aku dolok , Iloveyou jak sik pande abis , tapi Sigek bukti pun sikda . Mun dh kata nya busy , sigek mses pun aku sik terimak . Busy ilak ka ? Maka maseh belajar . Busy terkayo kayo sebenarnya . Bujat ! Mun sidak nak bgrk just for fun , iboh luahkan benda sik sepatutnya diluahkan such as : KMK CINTA KTK . KMK MOK KAWEN DGN KTK . KTK LA SATU SATUNYA ORG YANG KMK SAYANG . pa ka ? Tang bena jak madah kedak ya , tapi CURANG.  Bujat bebena kau ya ehhh !

Aku dh puas ilak dgn omongan Kosong indon seperti anda . Orang camya bukan org malaysia senanya . Org sawit ya sebab ya perange kedak ANTU SETAN . 

Arap Arap Izzat sik kedak ya . Aku dh start tauk semua tentang izzat . aku dah hafal ilak jadual izzat . Pukol 3:30 practise dance . So , sampe pukol 7 lebeh . Nya including lepak sekali . atleast aku tauk . Jangan jak nya mdh nya sepanjang masa ya nya practise ajak . Nampak ilak bulak nak . Malam baruk text . Sampe kol 12 , 1 . Paling awal pukol 12 . Kadang kadang skype , walling . 

Mun time skolah tok , Izzat jarang online . Ny cuma online bila ada free time jak .Practise ari sabtu ahad jak .Pulang sekolah pukol 1:40 . Mybe in 2pm mek 2 text . Balit sekolah mesti kepak nak . Rilek rilek gik . 

Aiehh , aku paduhal cerita psal jadual Izzat . haha . melelat indh . Alhamdulillah , Kamek duak more hapy happy happy and happy . Word salu nya bagik kat aku [ u make me happy ] [ u make me smile ] . thank Izzat.
Aku rasa , adu duak tiga orang pembaca blog aku tok  ada cerita sama kedak aku . Mun ada pdh k . inbox terus pdh kedak tok [ hye , cerita ktk sama mcm cerita kmk ] sure aku akan lyn .Mena tok . Friendly ba . har har har  .

Mun ktk rang berada tempat aku mesti takrang akan senyum senyum ajak . Aku nang bahagia ilak ilak masa tok and aku arap bahagia dgn Izzat tok akan kekal sampe bila bila . Ada sigek gik aku pilek . HAHAHAHAHA . Tetak lok sebelom aku mdh , lepas aku letak in relationship with Eiyzat HAQS ya , alu banyak miak lundu Add aku . Heran juak aiehh . 

Anywy , sidak nang friendly . tapi lucu . Kawan kawan Izzat semua ok . Yang paling best sekali , sidak penguras semua . Terasa ka ? PADAN MUKA . tapi , saya tidak berdiam diri selapas di uras ya . harap maklum . semestinya saya akan membalas . Kawan sekolah saya bagi tahu ,' Kawan gerek kau semua ensem ensem .  ' Cehhh , alu besa idong sidak . lalalalalalalalalalala . Honestly , nang mena ya , Nang semua ensem . Mun sik ensem , sik grk takrang melekat nak . Btw , grk takrang nang cun dgn takrang juak . Sweet couple ba takrang . 

udah gik . mls ku nak muji gik . Alu berdarah udong takrang lak . Susah mun berdarah nak . Tolong pdh dengan ANAK ASMAKHAN , aku sayang ilak ilak dengan nya . Jangan lupak pdh k . Kelak share . tapi nggu aku menang 4D lok . HAR HAR HAR HAR . sikda ba . Bulak jak. Kmk sikpnde main benda pia .


Thank alot >.< Goosnight . aiehh , boh lupak pdh k



♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment