First Day school

Assalamualaikum .

Sumpah , palak aku angol time sekolah tadik . Nang boring abis . Perkara aku alami tadik :

  • Palak penin cium bau leader / kasut baru [ nang penin palak aku ]
  • Aku diberik nama baru iaitu IZZAT . pa ka ? sidak kawan sekolah nggah aku Izzat . apa motif ?
  • Aku ngenjen cikgu yang aku dapat A for science sedangkan aku dapat C .
  • First masok kelas , aku sik kelaka lnsong . kedak miak baru jak
Mun ada agik , aku listkan okey . Today , aku half sad sebab Izzat sedeh . Firstday udah nya sik turun sebab keta sidak problem . Memang nya pngai abis . I know , mesti nya kecewa right ? First day , mestinya mok merasa kedak kawan nya juak . Mybe ada hikmah kali . 

Nya nnyak psal aku time rah sekolah tadik , but i just ignore it . Tukar topik sebab aku sikmok nya rasa jeles . Mun aku pdh semua kisah yang berlaku kat sekolah tadik , mesti nya akan more sad sebab nya mok juak merasa firstday right malang nya sik dapat merasa . Bayangkan ajak , Udah smart smart mok pegi sekolah , udah bersemngat mena , suddendly , sikdapat . how ?

Slow slow ny cool tadik . Tok aku suka perange nya . Pande cool down dirik . Sik kedak orang lain . Mun pangai alu la kedak setan . Dahla masa kat sekolah tadik boring abis . Tngga aku sekitar kelas ada satu bintang . Terus teringat dgn izzat . HAHA . 

Ria ,aku ada mdh dgn nya BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG . nya sik phm mksud ya . Mungkin nya sikda ngga cerita ya . Haha ,. Cerita ya sweet juak ehh . Start la aku tok alu nak berjiwang . HIHIHIHIHI

Btw , Welcome Back to school for Students . 

Taun tok , insyallah , i'll be better than before . Aminnn . 

Dengan bermula nya sesi persekolahan , Bermula juak la New rules

  • One Capital E , One month sikboleh online -___- [ kck rules kitak pak ]
  • If my math sub below 40 siap jak [ bapak bapak bapak ]
  • Your phone , your netbook akan kenak ambik mun molah olah rah sekolah [ ragged rules ktk mak ]
  • Pakaian mesti kemas [ cikgu pun rules ya ]
  • Kelas mesti bersih sentiasa sebelum Guru kelas bertukar jadi Hijau [ nya pun mdh kedak ya tadik . first first nya mdh bertukar jadi hijau terus aku pdh , Adudu ka cikgu ? Nya mdh Bukan . Ada binatang sigek ya nya sebut tadik . Halk sik salah aku .]
  • make sure my heart alwys milik nya [ haha , kck gik rules hau syggg ]
Ada gik bnyk , tapi sik ingat . Rules no 1 dgn no 2 paling aku takutttttttttttt . No 3 sik ilak sebab mak sikkan polah benda ya mun tanpa kebenaran bapak . HAR HAR HAR HAR . No 6 ya penting juak . Takut aku kehilangan nya . Ilmina ^___^


Okey , that all for today . I hope you enjoy it . LALALALALALALA . KITAKRANG SEMUA BAU CINA 

New year , new class , new Rules , new warning . HAIYAAAAAAAAAAAAAA . semua baru ka 



♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment