Ila dah bertukar

Assalamualaikum ^___^

First sekolah boring , second day , macam macam jak aiehhh . Angol angol . First day , nama aku IZZAT . Second day nama aku Nur Azizah Azilah . Nang aneh mena sekolah taun tok . Btw , Aku mok belaja bena bena . Gerek bukan penghalang semua ya okey . Gerek jak gerek . Belaja jak belaja . Sikda kaitan . Ya bagi aku la .

Parent aku sikda pun mrh mun aku ada gerek . Mun sik cayak , tanyak dgn aku . Nang mena aiehh . Sikda sidak melarang . Pa juak nak di gago nya melarang . Nya dolok bergerek time sekolah bahhhh . Yalah nya sik melarang ya .

Start dari taun tok , aku sikmok jadi sensitif macam taun lepas [ 2011] . Aku mok jaga ati orang . Fokus belajar . Fokus belajar bukan bermaksud aku tinggalkan laptop , handphone and so on . Fokus belajar time belajar jak la . Sikkan la tegal belajar alu sikboleh megang sosial think . ujong ujong sewel aku lak . begok ! 

My promises :
  • Sikmok sensitif ilak . Sikmok merajuk / manas /  dan sewaktu dgn nya . Mun merajuk pun manas ka diam ajak . Iboh gago ditunjuk . Tauk ku pun jak ba . Ya baruk best -___-Mun paham bisa
  • Mok fokus mena time belajar and sikmok begaul dgn kwn nok suka ilak menyesatkan aku . Macam dolok ba , kerna kawan aku anco . Kinektok SAY NO TO THEM !
  • Sikkan cuba mok dapatkan E . Saya kenak warning sikboleh dapat E . haiyoooo . Bnyk songeh takrang ehh :P :P
  • Try sik selfish . AEIHH , sebelom tok aku selfish ka ? Sik ilak . 
  • Everything aku polah for this year semua nya dalam mood series . Mena tok aiehh . Plente takrang aiehh . Sebab aku dah pike masa depan . 
  • And lastly , Aku sikmok orang pentingkan aku semata mata mok jaga ati aku . Aku sikpelukan ya . Cukup la kasih sayang ajak k . For me , pelajaran penting agik untuk kitak . Kamek sik penting Okey ^___^ sebab , tanpa pelajran , mustahil ktk berjaya . tapi tanpa kamek , kitak maseh mampu success . Think it sayang . 

The end . Aku angol Miak tauk reti WORD BERBUAL ! Sikit sikit kelaka Nyebut BERBUAL ! pa ka ? baruk nemu utai .
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment