Aku baca inbox izzat

Assalamualaikum And bla bla bla .

reader ,
aku baca Inbox izzat tek aieh . Inbox nya dgn ex ex nya . Honestly , memang aku jeles . Tapi sikpa la , benda lamak . Sik payah di kaji . Nya kasa dgn ex ex nya aiehh. dgn aku sik ehh .

Inbox dgn miak nama Nurul ya , aku menyampah ilak baca sebab nya show off ba . Madah sik main rah PACKSONNNN , MAIN RAH SPRING ajak . PAKA ? Agikpun , aku nang anti dgn nya . Nya layan Snobby ba . Madah gik test heel la . And benda paling meng ingga kan aku ... Nya dolok yang mulakan chat . HAR HAR HAR .

Agikpun , aku tauk nya gerek dgn izzat sebab izzat dancer . Nya ambik famous ba . Sapa sik kenal ompuan ya . Bak kata nya pun , One FACEBOOK kae dgn nya . Bukan FACEBOOK ajak , Twitter juak. Look ! from here , you can know how that girl =.=

Dahla sesuka ti nya jak gelar izzat . Aku gik sik snggup gelar izzat kedak ya. Gelran ya boleh polhnya kecik ati ba .

Chatbox keduak aku baca . And this make me cry . Tok dgn ex nya nama Tasha . Honestly , nang sweet :') sebab ompuan ya Okey . Nya duak macam series ba . Ku nggis baca ya tek ba . Bena . sikda ku bulak .

Izzat madah dgn ompuan ya , Nya sikda nemu ompuan mcm ompuan ya . Kind girl kedak ompuan ya ba . Mesti izzat rasa bertuah ilak time ya . Mestinya sayang ilak dgn ompuan ya masa . and boleh jadi sampe kinek  kan ?

Sebab nya duak break aku sikdapat detect . Sikda kat sia ba . Mungkin break kat Hp jak kali . Nang sweet aieh , Nya duak mesra ba . Sikda kae2 , ada la kae tek , dekat nak the end chatbox ya tek ada kae . tapi ok baru . Nya duak manjak manjak gik ya . Mesti time ya Izzat bahagia ilak dgn nya :')

And thank ALLAH , temukan aku dgn izzat . I'm sure , aku akan jaga nya sepenoh ati aku . And i know i can . and aku bena bena arap nya xkan polah aku kedak ex ex aku dolok . Aku nang sikmok melepas izzat waima aku terpksa tahan sakit ati sekali pun . Mark my word ! Once ila madah SAYANG and PROMISE , nobody can say STOP!

Mun izzat Jodoh aku , Aku janji , aku jaga nya sepenoh hati aku . aku akan jadi isteri yang baik . Give me to him Ya Allah .

Reader , tauk takrang , aku tgh nggis . HAR HAR HAR . Baca benda lamk pia nang nyakit ati . Slah aku juak ba . aku yang gago bukak tek . Bia aku tnggong sakitnya . Tauk sik phal aku bukak tek ? sebab aku mok ngga , cmne izzat lyn ex nya dolok . Sama sik kedak nya lyn aku . Ada sama , tapi izzat layan aku lebeh mesra dri sidak . Izzat kasa dgn sidak mun kae.  Tapi aku sik sure , izzat bahagia ka dgn aku ?

Bahagia sik nya ? aku sikmok tauk lain . Aku cuma mok tauk nya bahagia ka sik ? Jaga ati orang bukan kerja yang senang . And i wish , aku dapat jalankan tugas aku sebagai heart security nya berjalan dgn lancar tanpa seberang heartache even just a lil bit .  I LOVE HIM SO FUCKING DAMN MUCH

Pas aku baca inbox ya , banyak question mark lam otak aku . Sikmok ku padah apa question mark ya . mun asa takrang mok tauk , just ask me okey :')
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment