Aku sakit hati aiehh . HAHAHA




Assalamualaikum ^_^

Senyum kan (: Inside ? HAHAHA . Yalah perange aku

Even aku mena mena sakit ati , tapi aku masih mok senyum . Agik mok LAYAN ORANG YANG BERSALAH mcm nya sikda SALAH . Bukan dgn gerek jak pia . Dgn Family pun pia . Dgn Kawan pun pia.

Ada sik orang tauk yang aku tgh kecik ati ? sikda nak sebab aku sik menunjukkan yang aku sakit ati  . Aku layan dgn bagus EVEN AKU KECIK ATI DGN ORANG YA <--- bapak aku aja .

Sik tauk ehh pahal orang susah mok hargai aku . 

:'( cry just now


(': Sikpa bah , Sik ku mintak simpati . Aku menanggis bukan atas sebab mintak simpati , bukan mintak kasihan , bukan maksud aku lemah. Tapi cuma mok melepaskan apa nok lam ati . Agikpun nang udah realiti ompuan suka nggis . Tapi ada orang laki madah ompuan nggis sebab mintak puji . Up to you !

Aku ompuan aku yang merasa .

Mak aku , Mun salah adek aku She can be cool sekejap ajak even ya kesalahan yang susah mok di ungkap. Coba aku sia , COMFORM lamak nggu reda . Ada sik aku membalas nya dgn Pentengkaran ? Sikda nak ? Sikda ! Ada sik aku kurang aja ? sikda nak . So , patut ka aku dipolah pia . Makseh MAK

Izzat . Mandik , Makan , and else. Siktauk ku apa dipolah nya lepas ya . Kadang kadang 2 jam ku nggu . Lebeh dari ya ada . Madah mandik , tapi lebeh sejam . Ada sik ku marah ? Sikda nak ? sikda . SEBAB ? sebab aku sikmok carut otak nya AND AKU BUKAN OMPUAN YANG GAGO MOK KONGKONG GEREK . sikpa . Polah jak aku pia . MAKSEH sayang

KAWAN ? aku layan dgn bagus , nya layan aku kasa. Sikpa juak . Ada sik aku membalas nya dgn layan burok pia ? sikda nak.  Makseh KAWAN . 

Nang aku jak jadi mangsa . Makseh ktkrang . MAKSEH MAKSEH MAKSEH

MAKSEH DAUN KELADI , esok esok buat lagi . Nevermind . Sikpa . Polah jak sementara aku maseh idup . Mun aku mati kelak , sikda gik merasa mok polah aku pia nak. Polah jak sementara aku maseh ada . Polah jak sampe ati tkrang puas . Polah la . ^________________________^

Buatla apa yang tkrang rasa nak buat aku . Buat jak ! Hargaila masa . Mun aku sikda kelak , ne nak molah aku pia gik nak . Masa yang ada tok , polah la aku pia . HARGAI MASA OIII . POLAH LA SEMENTARA AKU MASEH ADA . 

Even tkrang polah AKU NGGIS MALAM TOK , AKU SIK DENDAM DGN TKRANG OIII . Aku sayang tkrang . Sikda pun aku terlintas hati mok buang tkrang dari idup aku waima aku dipolah pia . Aku hargai takrang molah aku pia . Aku hargai juak takrang sebab polah aku bhgia lamak lamak tok .

Aku Cuma insan Biasa yang penuh dengan Dosa . Aku mintak maaf sebab aku sikpenah bhgiakan takrang . Hargai masa ,. Ingat . Hargai masa . Semua kita akan pergi . Macam aku juak . Aku akan pergi tinggalkan tkrang di dunia . Hurt me untill you feel so happy , so fun , so enjoy sementara masa mseh mengizinkan .

MAKSEH AOKKK :')

-the end -
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

Comments
2 Comments

2 comments:

  1. Sabarlah k :) ada hikmah disebalik apa yang berlaku ^^ chill babe :)

    ReplyDelete
  2. That right dear . Nang semuanya ada hikmah (: ^^ thank btw

    ReplyDelete