Boy , please be caring .

Assalamulaikum



Mula mula sekali , Thank for new follower . Makseh k sudi Follow and also baca luahan hati aku .

Orang yang baca luahan hati aku mesti orang yang memahami dan org baik hati ,. Im sure about that ,.

Nak memahami hati ompuan nang susah lebeh lebeh agik ompuan kedak aku tok . Mood salu sik betol .

Taniah to sapa sapa laki nok udah berjaya memahami hati princess nya . You are the best boyfriend .
betol ka english aku =.='

Aku nak , aku senang mok kecik ati . Mudah mok sakit ati . tapi aku diam jak . Sikmok bising. mun aku bising aku sikmok alang alang , mok besa besa . hahahahahaha

Sitok ku madah , aku kecik ati dengan Izzat . Tauk sik nya ? Sikda nya tauk ehh . Aku sik madah . tapi nya dapat rasa . Mun aku kecik ati mesti ada jak nya mdah , rasa sik nyaman ati jak . Aku sikmadah pun yang aku kecik ati dengan nya . Tapi nya dapat rasa .

Thank sayang . Bukan sikmok . tapi malas . Malas nak mses pnjang2 . Nggis ujong nya kelak . Macam siktauk dgn ta 2 tok . Mun sorang dh nggis , sekampung sali nggis lak . HAR HAR HAR .

Sebab Kecik ati ?


  • Izzat kaka sal ompuan *************** . Mek duak jak tauk . Sikboleh pdh dgn org lain .
  • Time memerlukan nya , nya sikdpt melayan .
  • Cara layanan berubah sikit .
Dah . Ya jak . Biasa la ya . Ompuan ! Benda ya boleh polah kecik ati . Bagi lelaki bnda ya sikda papa . Right ? As you know , Hati ompuan nang lembut .


Ehhhh , Bulak ehh mun aku mdh aku sik kecik ati bila time aku nak luahkan perasaan dgn nya tiba tiba nya nak Practise Dance . BULAK TAUK MUN AKU MADAH AKU SIK KECIK ATI .
Tapi sikpa la .



Aku mesti belajar Bersabar dan memahami . Mun udh aku sik kenak layan time aku memerlukannya , sure aku sikkan mengharapkan agik untuk seterusnya ^____^ Ini adalah cara untuk mengatasi sakit hati dan juga pergaduhan . Ignore kan ajak .

Ada gik ?

ADA !

Jeles ? iboh kata ,. WAJIB ! nang semua ompuan jeles ngga gerek nya bnyk peminat . Mun ompuan sik jeles lansong ya , Nang sah ada CAPITAL P . 'p' for PELEK . 

First first , aku nang terlalu jeles .  Bila dah salu ngga , kurang sikit jeles ya . Tapi jeles ya bertambah mun aku tauk ompuan ya ada perasaan SUKA dgn Izzat pasya Izzat melayan nya . * Izzat siktauk ompuan ya suka dgn nya . Tapi aku tauk . Bnyk informer . =.='

Itulah saya . KUAT JELES ! Jeles aku bertempat .

Boy , Please be caring okey . Ompuan suka bila takrang ambik berat pasal nya . Sik cayak tnyk gerek tkrang nun .

Hargai la orang yang sayang dgn takrang selagik nya masih ada . Jangan jak bila udah nya sikda, baruk nak nggis run run. SIKGUNA gik dah time ya kohh . kua bigik kedaong sekali pun sikkan nya balit agik . 

Masa sikdapat diputar . Mun dapat diputar , Manusia akan lebeh bodoh sebab akan balit ke masa lamak untuk lebeh maju di masa seterusnya . Betol sik ? betol la ya . Mun masa dapat di putar , alu la kita berpusing di masa ya jak semata mata mok masa seterusnya bagus . WATTTTTTEPAK !
Iboh la merungut bila gerek merajuk . Nya cuma ingin dimanjak jak >.<


Nya mok kedak ya ba ^___^ tenang ati nya bila di dakap pia .


Sikda benda lain boleh polah ompuan bahagia selain daripada kasih sayang seorang lelaki . Right ?


Lelaki memang di ciptakan untuk Perempuan . so , anda bertanggungjawap melindungi mereka .

^________________________^


Lastly , Ilmina . Aku harap , tulang rusuk Izzat yang kurang SATU ya , ada pada aku . Satu jak . Bukan lebeh . Ingat !

Sorry jiwang

Thank you

the end -
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment