Permisiiii paakk bukk

Assalamualaikum Semua bapak bapak ibuk ibuk
Today , What should i share ?

Izzatt nak , eeeeee , mahwaku . Dahla tempat nya kinek sik cun line . Line internet sik bagus , Line DG iboh kata gikkk . Pagi tek , sigek mses jak aku terimak dari izzat -.- Dah malam baruk ada aku terimak mses dari Izzat . ya pun dah pukol 11 lebeh . -.- Izzat baruk dtg bejalaiiii .

Tpon tinggal umah . Nya kinek rah umah Udaknya . Area ya line sik cun ba . Pangai juak aku senanya . Diam jak la . Sik berani aku mok mrh nya . klk aku kenak tikam ke laut kelak sapa mok tanggong ? kau ? sikboh jak . Nakpa di ngeco aku tok .

Tadik , masa aku bcrik dgn izzat tadik , aku dah nak polah sigek poster dah . 

PENCARIAN SUAMI KEPADA SEORANG WANITA BERNAMA NURALZIEDA AQILAH . SUAMI NYA YANG DIPERCAYAI TELAH HILANG DARI TENGAHARI TADI IAITU JAM 12 LEBEH . MANGSA YANG HILANG DIPERCAYAI DICOLEK OLEH PEREMPUAN LAIN. 

Aku mok lekat poster tok tadik , tapi izzat dah sent mses menerangkan hal sebena. Duhal nya sik ilang . Nya mdh line sia sik ok . pasya , tepon tiba2 padam . terusnya cas pasya nya bejalaiiii.  <--ya cerita nya 

OHHH , gia cita duhal . actually ,aku bingong sebab ya aku bcrik dgn nya . Bukan penah pun nya molah gia , tetiba jak gia ndak aku bingong . Aku sayang nya ba msti la aku bingong . Masa mek duak text tadik , nya mdh , ny mntk maaf and bla bla bla . Nya takut aku mrh nya . hahah .

Lucu na kau sayang .Sikda aku nak mrhh kau juak ba . Sik berani aku . Jarang ba ngga orang laki mok takut dgn gerek bila gerek marah . Nang jarang . Aku lom penah nemu senanya . First la tok kalii . Ada pun sebelum cuma sekadar mujok bila aku tgh mrh . Tapi izzat , nya mujok + takut .

Mun dipike pike , pahal nya mok takut aku mrh ? perlu kah ? sik perlu ku rasa . Lelaki sik sepatutnya kalah dgn ompuan . Benda ya salu aku pesan dgn nya . Duak tiga ari tok , ada juak aku kecik ati dgn izzat tapi ku diam jak . sikmok ku bisin2 . Senyum jak even hati sakit . Tetap juak aku melayan nya macam nothing happen. Benda kecik jak ba . Biasala aku tok , kuat emo .

Perempuan snggup tahan sakit hati , kecik hati , pedih hati demi org nya sygg . Sebab nya sikmok org yg nya sygg rasa apa yg nya rasa . Macam ria , mek duak kae tegal B-GIRL . bia antap sikitt . Aku jeles ba . sapa juak sik jeles . Ompuan lain mintak aja gerek kita dance . mok kau ? Dhla ompuan ya org mdh perange ada up sikit . PAHAM PAHAM DRIKPUN ba. Aku yg tgh bc comment nya rasa nak neraissssssss jak aiehh .

Izzat dctive fb , off tpon aku mrh / cemburu dgn bnda ya suma . Nya mrh aku rasa.  . Bingong terus aku . Mok nggis . tapi aku thn sebab - BILA PEREMPUAN NGGIS KERANA LELAKI YANG NYA SAYANG , LELAKI YA AKAN DISEBAT DENGAN TULANG RUSUK PEREMPUAN 100 KALI BILA DI AKHIRAT KELAK -  sanggup ko denga ya ? aku sikkkkkk aiehhh . Sik sngguup aku . bia aku tahan pedeh lam ati . 

Cinta perlukan pengorbanan untuk bahagia . YAAHHHH , jiwang dah akuu . Sikpa sikpa (: Bila dah aku ngga nya moody pia , dectve fb , off tpon , terus aku ngalah . And start dri ya ,aku terus nekad sikkan gago nak cemburu . sikperlu ditunjuk dipdh mun aku cemburu. Bia tahan lam ati sampe mati asalkan benda tok sik berulang agik . 

Aku try activekan Fb nya , tapi nya tukar password . Masa ya mena mena ati aku sakittt . Sik sngka nya tukar pswrd . Start la aku mike negtif . Lam otak aku masa ya - mesti izzat lejuk dgn aku , mesti ada benda yg mok tapok dari , mesti nya sikbgik aku bc inbox and bnykk -

Benda ya semua ada lam otak msa aku try on fb nya yg dh tukar pswrd ya . And Alhamdulillah , slow and slow , aku cool kan drik .Aku biarkan jak nya tukar pswrd ya . Sampe kinek aku sik tauk pswrd nya . mls mok mntk . Klk nya mdh aku busybody lak . aku nang sikptut pun bc inbox nya . nang sik patut pun on fb nya right ? sebab ........ aku sikda hak terhadap nya (: 

Alhamdulillah , nektok mek 2 dah okey ba . Sikda kae kae . Mun salah sorang ngalah , mslah akan selesai . mun duak duak ego , sampe kiamat masalh sikkan abisss .

Sikpa , waima aku sikda on fb nya , aku cayak , nya sik curang ba . Sikda nya be inbox dgn ompuan lain ba . nya budak baek sikkan nya polah aku pia ba (: Jangan ngga org senyum , nya sikda kecik ati . Ok ,, boy boy sekalian . ingat okey (: Salu nya , gerek , bila nya mdh , [Ok sikpa (:] word bahaya ya kohh (: Senyum itu tnda happy kerrrr ? Engak semestinya (:


Okeyyy ,

- Tamat dah cerita kamek -
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment