Minggu Exam + Izzat nggeh

Hey Assalamualaikum .

Hehehe . Izzat nggeh pembuka bicara . Gik ko . ! hahaa

Minggu exam aiehh . Miak nama Ila tok nang lom ready . Dhla lom ready agik juak nak bermain atleast polah la revision sikit nak .

Tadik BM aku sik jawap Sigek Soalan . Soalan peribahasa aku sik jawap . lalalalala . Ada ku kesah ?

Susah ngok ! PI tadik 10 egek aku sik jawap . Ada ku kesah sik ? Sussaaahhh Ilak .

Sns tadik , aku jawap semua tapi sik confident dengan jawapan ya . Tembak ajak la . Polah ku setengah lok Sains tadik pasya tido . Pasya terbangun sebab kawan aku tikam pemadan alu aku marah . .. alu aku smbung molah paper sains ya tek ..

Masa tgh polah ya kawan aku duduk sebelah aku ya melekat something kt baju aku . A piece of paper yg nya tulis biar org baca dan memalukan aku ,. Dgn HOT nya aku angkatt dari kerusi Sik duli dgn cikgu , terus ambik kertas nak nya lekat ya tek and hentak meja nya . Heran miak ngga ,.

Kenak la aku sik dpt kawal emosi agik nektokk ohh . T ku pun ehh . hahahaha . oii , aku revision oii .

Sik upa izzat ya . Penyakit M nya sedang merebak . Sikit gik knk kat aku . Nasib la Antibody aku  tok kuat ^^ - PENYAKIT M = PENYAKIT MALAS -

Izzat Gago baca blog aku . Awwww ^^ malu aku eh . First time la aku ada gerek pia . Gerek yang salu baca blog aku . nok lain dlokkk . Middle finger la nya nak baca -___-' Sikpa la , muka sidak jaik juak ba siklayak baca blog aku . hahaha . Khas untuk Ex yang sik pnh ambik berat sal aku .┌∩┐(◣_◢)┌∩┐.

Ada jak alasan sikmok baca blog aku ,. Ceeehh , Muka jaiiikk .

Izzat ria nak , masa kmk duak OTP , kmk duak kaka sal ex aku ajak return . Ylah tek Izzat madah

Izzat : Berani nya ambik sayang kmk tok . Mun kmk ada sia , kmk keja nya . #$%^&#@#$^&

and bla bla bla bla . Bnyak benda di ngeco nya .

Aku nang speechless time ya . sik tauk mok pdh apa . Tkrang tauk sik , aku sik pnh denga word ya kua dri ex aku dlok :') aku nahan aek mata juak * congek na ehh *

Sik cyak takrang nak . hahahaha , tapi yalah kenyataan . Sikpa , sikperlu aku mok kenang benda bodo ya gik . Telan jak even pait . Nektok dh jadi maniss dh ^^

I'm happy now without Antu ex aku ya . @#$%^&*($@@$%#@#$%^&& .

Ohh NO!!! SUDDENDLY . Otak aku carut . pa kes tok (*%$#@#%TYGTDFGBFCDXASDRVFBGJDFBX VDEF BFFECGEBD.

dhhhh . bye 6rtgyefbd
♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment