Assalamualaikum . Hey , hello :')



Start To blame me . Nevermind . It okey ^___^ Kedong aku tok sikda Perasaan nak . Ila , ngalah jak sia . Ngalah la tok . Hahaha . Aku ngalah ba . Suma salah aku nak ^___^ makseh aok . Dah bunyi pia , sikpa ^_____^ Ada gago nak sent mses ? sikda nak . Ada gago nak post rah wall ? Sikda nak . Ada gago nak be-inbox ? Sikda nak . Keep it up . Ila sweet 16 tok ba . bukan Ila dlok agik yalah sesenang nak molah .

Bertuah la nemu ila sweet 16 tok bebanding nemu ila nok dolok dolok ya . hahahahhahaha . Perey aku ngenang nasib aku . Try berubah tapi terus dilayan Upa sik wujud . Mun bena ada reason , kenak sik terus terang . kenak main tapok tapok . Tapok setegal give up ka ? pa guna . Adohh ehh , Aku sayang kau ba . Salah ka aku call malam tek sekadar nak melepas rindu . Ko sik mok angkat atleast sent mses . Padah terus terang . aku paham ba . Tapi jgn sik di angkat terus . 

Aku delay makan dolok semata mata mok call kau dolok . mok tauk keadaa kau . Are you okey ? are you tired ? are you sick ? Sial la jai mun ko terus sik angkat call aku . Aku bukan patong . Sekali ko angkat pasya sik kaka . Apa reti pia ?

Dah pagi aku ingat ko nak sent mses to explain pasal malam tek phal sik angkat call , or what happen last night ... aku mike ko akan sent mses ... TAPI !!! ADA SIK ? sikda terus . HUH ! Nasib aku la dipolah pia . diam ajak la . Ilek ilek depan Laptop main lagu MUSE . Main guitar . ngilang sakit ati . di call , tepon kau off . Mak aiiiiiii , saba jak la . yalah tek , nasib aku nang sik beubah . dari dolok salu dipolah upa manusia halimunan .

Keep silent . silent and silent upa tunggul kayu . Upa sikda perasaan . 


Tauk sik apa sebenarnya terjadi ? 

Aku call nya malam tekkk , sik di angkt . Ohh , mybe nya tido pike ati aku . Lepas ya , dalam an hour pia adek aku angkt call nya . Nya marah2 . Aku pujok nya . Okey . settle . aku bagik masa nya mandik . mses kejap . bgik masa nya makan . Mses 4 5 egek alu ilang . Nak dikata tido , Nya bruk jak lepas bangun tido .
Nya ada angkat call aku pasya kaka sik sampe 5 minute alu sik kaka nya . Pasya lmak aku tnggu nya jwp kaka aku . adohhhhhh ehhhhhh . Last2 aku tutup . Mybe masalah teknikal .

Di call agik sikkkkkkkk di angkatttttttttttt . Sik tauk ku ehh pahal manusia ya. Di mses sik direply . mustahil mena nya tidooo . Aku bingong juak sebenarnya . takut apa apa terjadi ba . 

Dah pagi tokkk , sigek mses dri nya aku sikda terimak . aku calll tepon ditutp . Diam jak la . sabar jak la . EGO DAN TERUS EGO !!! BOLEH SIK BUANG EGO YA !

SEKALI SEKALA BA NGALAH ! ishhh , geram na ati aku ehhh . nak di ekotkan atiiiii , aku tikam jak tepon ya . patahkan sim . Baruk nya tauk . Tikam laptop sampe pecah pasya aku sikdapat online ,. ya bagus . Siknya tauk ne tuju aku !!! Pahal ba tetiba molah hal . Please laaaa . aku bena bena ingin aku tok dihargai .

Mun bena la tek , ada sebab diangkat call mlm tek , knk sik madah !  knk sik sent mses ? Kredit abis ka ? Pa guna FB ? FB rosak ka ? Sikpatut . Knk dapat update post kat wall ya tek madah mok madah reason tapi sik guna ! Iboh cuak ba . Iboh nak molah bulak . ADA REASON SHOW KAN ! IBOH MAIN UPDATE POST AJAK !

Aku tokkk udah puas bena ngalah dengan org laki . nggis tegal lelaki . Please laaaa , please jangan polah aku upa sidak dlok polah aku . Aku ingin bahagia taukkk . aku mok mcm org lain juak . aku mok bhgia juak .

Makin sehari makin menjauh dri aku . mybe nya sik perasan , tapi aku perasan . perlaku memang salu sik perasan dengan benda dilakunya ba , tapi org yang rapat dengan nya , perasan and merasa perubahan ya . -.- VERYYYYY TIRED Face all of thiss . bila gik semua problem mcm tok hapus pupus ohh !!!! .

Mybe hal tok hal kecik . HAL KECIK NAK !!! Try la in this problem . Apa tkrang rasa ? Lebih lebih agik manusia seperangey macam aku tok .

Aku call nya pagi tek pun nak mintak maaf pa suma . Mun dh nya off tepon pa suma . adohhh . pa boleh aku polah aku . diam ajak la . MACAM SIK DISAYANGI JAK ! MACAM SIK DI DULI ! 

Nang banyak manusia sik paham dengan ati aku sebab mybe aku tok dimata sidak CUMA babi !


* nasib aku nang selalu jaik . Tapi sikpa . Syukur juak (:


Sikpa . biarkan nya .aku salah . Aku mintak maaf . (': aku tok manusia Bodo ba . Salu kaka sikbetol . salu nyakit ati orang . Salu nyusah org . ya nya angol ya kali . Sorry again ^__^ 


Muka sial aku nak ^___^ 




TAMAT


♥ Dah abis Baca ka ? Makseh Aok . Jauhi Niat Nak Poser Okey ◕ ‿ ◕

No comments:

Post a Comment